יום רביעי, 16 באפריל 2008

בעוד שלושה ימים השמש תאיר!

אז בקצרה:
קודם כל - סרטון שליקת הצדפה: http://www.youtube.com/watch?v=lQdVCIzFGzg
חוצמזה:

1. ניסיתי לגבות את ה DVD שמכיל את כל התמונות (וסרטונים) מכמעט 4 חודשי הטיול, אך נראה שבמקום לגבות שלחתי את מה שקיים השאולה. הכול כבר מזמן נמחק מהמצלמה עצמה... די מבאס. אני שונא מחשבים. יותר מדי זמן פנוי. אני שונא מחשבים. מקווה שאצליח להציל משהו.

2. מצאתי קן נמלים באוטו. עם ביצים והכול. חדרו לרוב המקומות. נראה שיהיה תקין.

3. נראה שכבר זמן מה נוסע עימי עכבר. יש סיכוי שעוד מהאי הדרומי. עד כה לא הוחלט מה לעשות בנידון, אך הוא גורם נזקים מרשימים, אף יותר מאלה של הנמלים.

4. הקקטוס נמסר. כן, טייל איתי עד כה קקטוס באוטו. נקנה לכבוד המומולדת של האוטו. נדקרתי פעם אחת יותר מדי, והבית החדש שלו באמת ממש נחמד. אחלה מקום שבעולם. האצטרובל עדיין באוטו.

5. הסדק בשמשה הקדמית הולך ותופח. אין דרך לעצור אותו. נאלץ לקנות שמשה חדשה.

6. האוטו באופן כללי מתנהג די מוזר. מקווה שהעכבר לא כרסם איזה חוט או שניים במקומות קריטיים.

7. היום ניסינו לטפס על ההר הזה שיש שמועה שהוא כאן, ואף ראינו אותו למס' דקות, אך אז פרץ גשם שוטף. בעיקר נרטבנו.

8. במוצ"ש הסדר, ויש כמובן חגיגה גדולה. עדיין לא החלטתי אם מעדיף לנכוח בה או להיות באמצע טרק.

9. בכל מקרה, בשבת בבוקר השמש תאיר, תתחיל שנה (יהודית חדשה) ואז בתקווה, הדברים ישובו למסלולם השמח והטוב לבב.

המצב לא כזה רע כמו שנשמע :) רק מס' דברימים אקראיים, תמוהים למדי, שהגיעו יחדיו. ועדיין לא ממש עיכלתי את אובדן התמונות, קרה רק לפני מס' דקות.

רק רציתי שוב לכתוב מס'.

עד כאן שיטפון הפוסטים. כעת לבטח תהיה דממה קצרה.
אז המון המון המון חג שמח לכולכם באשר אתם נמצאים,

רק שמחה ואושר,

מתגעגע המון המון,

ארז

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זה לא היה נשמע רע בכלל עד שכתבת "המצב לא רע כמו שנשמע"....

מקווה שאכן השתפר המצב רוח.
עוד הערונת - שים לב לכמות הדועכת (הייתי אומר לוגריטמית) של פוסטים בכל חודש. 14, 7, 4, 3. אתה זקוק לעוד שני פוסטים באפריל כדי לשבור את השפל.

להשתמע,
ג'

אנונימי אמר/ה...

חג שמח ארז :)
אני חושב שמגיע לך לקבל פרס , הכי הרבה טרקים בטיול או משהו כזה , אני הייתי נשבר מזמן.
עמית

Unknown אמר/ה...

איש יקר. רק עכשיו התפנתי לקרוא את כל שטף הפוסטים. שאלת על הפיינל פור - אז מאז שנסעת אני מזמין את דודו אלי כל שבוע, והוא הגיע רק פעם אחת (וגם אז overstayed his welcome ונשאר לישון - סתם דודו, אוהבים אותך) - אז אני אזמין אותו לגמר, אם יהיה צורך (חצי הגמר הוא בשישי בערב ודודו דוס). בכל מקרה, אני מקווה שאתה לא מפספס את הטונגרירו אם לא עשית אותו עדיין. מקווים לראותך במהרה בימינו אמן. נמרוד