יום שבת, 5 בינואר 2008

מחכים לאוטובוס להו-יאן

אזהרה: הבלוג הבא כתוב בעברית. על כן, כל נושא הסוגריים, סימני קריאה, פסיקים ונקודות בסוף שורה מבלבל למדי. התנצלותי הכנה מראש. סססעמק - לפחות כתבתי משהו.

רק אתמול אחה"צ הגענו לנה-טראנג (עזבו אתכם מהשמות, לא באמת רלוונטי) עיירת חוף ותיירות, הספקנו לצאת ולשתות בלילה (כ"א שני באקטים), וכבר נוטשים.(הערת עורך - יש לשלב כאן תמונה בעתיד - באמת יפה כאן!).
כיוון שאין באמת הרבה מה לעשות כאן במהלך היום חוץ מלרבוץ על החוף ולקרוא ספר (ונעשה מספיק מזה באיים), נותר לנו רק לחכות לנסיעת הלילה להויאן (באמת לא משנה השם, באמת). עדיין לא בדקנו בלונלי בדיוק מה זה, אבל נדע יותר כשננטוש לעיר הבאה אחריה.

עד כה כיסינו את סייגון (בטח היה פוסט בנושא), מוי-נה (שם חגגנו את הסילבסטר במסיבה הכי טובה בעולם), ואת דאלאת (שקיבלה את כינוי החיבה - דאלאת אל כרמל).

דאלאת מזכירה את העיר המקומית, עד כדי האגם הענק שבמרכזה, המפלים שמסביב, כמויות הקטנועים, טוסטוסים ואופנועים הבלתי סבירות בעליל (שלא הזכרתי עד כה, אבל די מטורף, מה שקורה במדינה הזו) וכמות הויאטנמים... (דפקא שוק כן יש כאן, אבל בעיקר פירות ים ודברים דומים). אם הייתה לי סבלנות ויכולת לחבר כאן את המצלמה, הייתי מקבלים ויז'ואל מוצלח יותר :)

למי שמתכנן להגיע בעתיד לויאטנם (למשל אבאמא), דרך אטרקטיבית ועדיפה כנראה לטייל כאן (במקום אוטובוס תיירים לאורך ערי החוף) היא לשכור אופנוע (או רכב) ולטייל במרכז המדינה (אפשר גם לחבור למדריך צמוד אשר מסיע אותך על האופנוע מס' ימים - ניסינו זאת ליום אחד והיה ממש מוצלח - באוסטרליה אוציא רישיון לאופנוע).כל החוויה נראית ונשמעת (וגם נקראת מחוו"דים של אחרים) כמו חוויה מדהימה! (פעם הבאה...)

עד כה, טיול סבבה :) אפילו סבבה אגוזים! שנינו (רומנו ואנוכי) די לוקחים את הכול באיזי, עושים פה ושם טעויות (אבל לא טורחים ללמוד מהן, למשל, להגיע לאתר כשהוא סגור - בזה אנחנו הכי חזקים!)

כרגע לא ברור אם בכלל נספיק לעבור בלאוס (ע"ע ערך פעם הבאה), אבל כל יום התוכניות משתנות מחדש... אז זה לא כזה חשוב.

מתנצל על עודף המלל והקמצנות בתמונות, פעם הבאה רק תמונות ללא מלל בכלל.

That's it,

Me

נ.ב. למיטבי לכת - יש מקבץ סרטונים (לא קלים לצפיה) שהולך וצובר תאוצה - ישלח לפי בקשה :)

תגובה 1:

דודו אמר/ה...

lot's of promises..
where are the pics??and the movies??
Stop promising and start delivering.

P.S. If you're intending to have a bike, wait for me!