יום ראשון, 8 ביוני 2008

פורנו אולי בפעם הבאה...

התמונה המוצלחת ביותר מהגן החיות באוקלנד... אניח לכם לנחש מה, למה, ואיך?

לאחר ההפסד של וולינגטון לאוקלנד (הזכויות שמורות לגרמניה, בחורה, לא המדינה)

ממתין להיפופוטמים שיצאו

סיפור קצר: ישבתי לי בבית קפה ישראלי אי שם בצפון הרחוק. הגרמניה מצאה לה ספר על אתרים תיירותיים בארץ. פתחתי בעמוד של תל חשמונאי ואמרתי לה שזה ליד הבית שלי. לאחר זמן מה, ומבט מעמיק יותר, לפתע נוכחתי לדעת שרואים בתמונה את הבית שלי. כן, כן! קשה להאמין :) תמונה של בית שלי במקום כ"כ מרוחק, אחרי זמן רב שלא ראיתיו. מה גם שהתמונה בת 22 שנה, אז בכלל היה די נוסטלגי ומרגש. קצת מתקשה להסביר, אבל היה רגע מרגש וחשוב בשבילי. מתנצל על הטקסט :)

עוד מפרץ יפה בנ"ז (+ גרמניה מתנדנדת)

תמונה אומנותית (שוב, זכויות, בלה בלה בלה, גרמניה)

כובע נוסף שסרגתי

פרידה מרגשת מנעליים שלי

מהקריוקי יש בעיקר סרטים, מרגשים, נוגים, לעיתים מצחיקים, לעיתים עצובים, ולאלה שעדיין מחזיקים בחוש שמיעה - בעיקר טראגיים. מבטיח להפיץ בהזדמנות (כמובן שרציתי ביצוע מרגש ל LISTEN TO YOUR HEART מאת להקת הפאר ROXETTE, אך משום מה לא צלח...). יש המון ביצועים אחרים שיפצו על כך :)

חבריי לשתיה

מאורית מפחידה שחברה אלינו

הכובע שסרגתי בשיא תפארתו!

רק בשמחות!

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

תמונות גדולות.
יש מצב שאני משנה את הרקע בדסקטופ. אוף, עד ששלחת לי תמונה באיכות גבוהה...

תמשיך לבלות!!!