יום שבת, 17 במאי 2008

מכתב

שלום שלום!

קשה לי להביא עצמי לכתוב מיילים ופוסטים כאשר שום דבר לא באמת קורה מסביב...

המשכתי בדרכי מהמקום בו שירתתי כחדרנית לחווה אורגנית (מס' ימים בלבד) וכעת אני חדרנית בעיר הגדולה :)

עיקר הזמן מושקע (לצערי... ממש לא ברור לי גם למה) במכירת הרכב. ניסיון חסר סיכוי. נראה שעדיף פשוט לתרום אותו לצדקה - אולי יעשה טוב למישהו.

עדיין לא נפל הפור אם ממשיך לאוסטרליה או חוזר לארץ, אבל בימים הקרובים תתקבל ההכרעה.

חוץ מזה אין הרבה חדש. למדתי לסרוג! סרגתי כבר צעיף וכובע, ועוד צעיף בדרך :)

עדיין לא החלטתי סופית, אבל סיכוי סביר שאלך לנסות ויפסנה בכל מקרה לפני שאעזוב את ניו זילנד. אם אתה לא מכיר את זה - גוגל - בקצרה זה 10 ימים של מדיטציה בלתי פוסקת וחוסר תקשורת טוטאלי... נשמע קשה למדי וממש לא בשבילי. אבל חינם! :)

יש לי תחושה שאשתמש במייל הזה גם בתור הפוסט, אז אל תעלב שהמייל האישי הפך פומבי :) אם כבר להפך! צריך להרגיש מוחמא!

אם מישהו חפץ באוטו חינם בניו זילנד (או מכיר מישהו כזה) - בשמחה!

העדכון הבא יהיה לאחר נפילת הפור.

רק בשמחות,
אני :)

אין תגובות: