יום שישי, 14 במרץ 2008

חופשי זה לגמרי לבד?

אז ככה... עבר לו עוד שבוע (אפילו קצת יותר), טיילתי לי בגפי את רובו, ואין כ"כ הרבה מה לחדש :)

עוד כמה אנשים שפגשתי, עוד כמה טרקים, עוד כמה נופים ועוד כמה מאות ק"מ שבאלי (מבוטא Bali - על שם האצטרובל שמהדר אותו) צבר.

למעשה הייתה לו מומולדת 200,000 והוא קיבל מתנה קקטוס נ"ז שכעת מלווה אותנו בנסיעות... אל דאגה, לקקטוסים בבית שלום ואין איבה או טינה שמצבטרות להן אט אט.

היה לי רעיון ממש מגניב לפוסט, אבל ממש! עד כדי כך אהבתי את הרעיון שקפצתי בנג'י רק בשבילו (אה כן, אה כן, גם קפצתי בנג'י). הרעיון היה לשלוח פוסט ריק, שמכיל רק לינק לסרטון ב You Tube, שם תביטו (ותחשבו מה לעזאזל הוא רוצה?!) פעורי פה בי מקפץ כאשר גומי בלבד אוחז אותי למתקן רעוע מעל נופי קווינסטאון והאגמים.

אממה, בנג'י הצלחתי לקפוץ, אך בטעינת הסרט כשלתי. אני ממש גרוע בקטע הזה של המחשבים :) מעניין מה באמת עשיתי ב 6 שנים האחרונות, ומדוע לעזאזל עוד הם רצו שאמשיך בזה?!

אז אין פוסט מגניב, ואין מה לומר, ואין סיבה להצביע פרס (סוניה שולטת!).

כפיצוי, סט תמונות (הכוונה המקורית הייתה לצרף תמונות בלבד) יפות מן השבוע (וקצת) האחרון.

ביקור רביעי באגמי המראה

המילפורד סאונד כפי שנשקף מהאוכף של גרטרוד. כן, ברור לי שזה נשמע לכם כמו בלה בלה בלה, ובצדק. רק רציתי לכתוב גרטרוד.

אני מתפעל טימטם וקפה אצל גרטרוד. סוג של ברטה. כן, שוב רציתי לכתוב גרטרוד. וברטה. הא לכם!

ביקור חמישי באגמי המראה :)

שקיעה מעל האגם הזה שליד קווינסטאון. יש לו שם, אבל הוא לא כזה רלוונטי ואני גם לא זוכר. מה גם שזה ממש משנה לכם שזה ליד קווינסטאון. למעשה התמונה צולמה עוד בבית לפני שטסתי מאחורי הדירה שלי בגבעתיים. זובי!

תמונה מייצגת מעולם הפזאלים בוונקה. היה דפקא נחמד למדי. חבל שכל השטויות למכירה שם היו ממש יקרות :< אנשים רעים.

יריד שכזה אשר היה בו תחרות קפיצות סוסים. כמו באולימפיאדת קיץ שהיה פעם במחשב. וזה מישהי הזכירה לי, אז מי פה החנון? זוכרים את הקליק הזה שפוגעים במשוכה? ועוד אחרי סיבוב שלם שהיה מושלם? הכי מתסכל בעולם. איך אהבתי את הסאונד של הצעדים של הסוס :) סטייל מונטי פייטון :)

תמונה אומנותית ותו לא

נוף ממש יפה, וגם לא היה ממש קשה להגיע למקום ממנו הוא נשקף, מה שגרע מהחוויה... למה מעריכים רק מה שקשה?!

מאותה נקודה, רק מסתכלים קצת לכיוון שונה

טימטם באותה פסגה :)

מאותה נקודה, רק מסתכלים קצת לכיוון שונה

משם קפצתי בנג'י!

תמונה אומנותית של ספסל ברוטברן (עזבו אתכם נופים... מיצינו).

זריחה ברוטברן (שימו לב לאפקט השמש בנחל...) (זה רק אני שנשמע לי פלצני?)

עוד תמונה יפה, אפילו לא בטוח מאיפה :)

כל מיני אפקטי מראה (שלא צולמו באגמי המראות)

ועוד כמה

צילום עצמי (אין ברירה כשמטיילים לבד...)

ועוד תמונה שיפנית צילמה אותי היום. רק שתדעו בערך איך אני נראה. שלום שלום שכזה.

אז עד כאן להפעם,

שבת שלום,

אני

3 תגובות:

דודו אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
דודו אמר/ה...

ארז היקר,
קודם אומר תודה, מכייון שכשאני רואה אותך מחרבן זה מקל על מכאוביי הגעגועים (גם אם זה מחרבן בכאילו). אבל הייתי רוצה לציין שהגיע הזמן שתסתובב עם מכנסיים קצרים, כי אם לא שערותייך הסקסיות, אזי זה היית נראה כמו אדם שלבש גרביונים לבנים.
נקודה למחשבה.

עדיין בארץ
דודו

Unknown אמר/ה...

אח יקר עם הרבה שיער.
שמחתי לשמוע שלא ביצעת בעצמך חבלה גופנית במהלך השבוע האחרון :-)
התמונות חביבות (אם כי מראה הסנדלים עם הגרביים קצת פאסה, זה מראה מקובל בקרב הטיילים או טרנד שאתה מנסה להנחיל?).

אאחל לך המשך טיול מוצלח ומהנה.
אח גדול